Reklama: deaktywacjaReklama: deaktywacjaReklama: deaktywacjaReklama: deaktywacja

Reklama: deaktywacja

Reklama: deaktywacja
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Neo i jego kompania tym razem się nie popisali. Dwie pierwsze części „Matriksa” okazały się kinowymi przebojami i były także hitem marketingowym. Trzecia część „Matrix: Revolutions” będzie jednak dla marketingu i reklamy klapą. Obrażone firmy odmówiły współpracy z braćmi Wachowskimi.

Widzowie na całym świecie wydali w kinach od maja 770 milionów dolarów, żeby zobaczyć drugą część trylogii „Matrix: Reaktywacja”. Filmowi towarzyszyła prowadzona z rozmachem i dużym nakładem środków kampania promocyjna. Z charakterystycznej konwencji „Matriksa” korzystały niektóre reklamy wykorzystujące popularność filmu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja