Reklama adwentowaReklama adwentowaReklama adwentowaReklama adwentowa

Reklama adwentowa

Reklama adwentowa
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Kalendarze adwentowe to jedna z największych przedświątecznych atrakcji dla dzieci w wielu krajach. 24 okienka, otwierane jedno po drugim codziennie od 1 grudnia do Wigilii, kryją słodycze lub drobne upominki uprzyjemniające czas oczekiwania na Boże Narodzenie. Motyw tego kalendarza wykorzystywany jest też w najróżniejszych działaniach promocyjnych. Jedna z norweskich firm próbuje tchnąć nowego ducha w tę tradycyjną formę, łącząc ją z filmami z YouTube.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja