Odpowiedzialność społeczna dotyczy w takim samym stopniu przemysłu reklamowego jak producentów samochodów. Znaczną część zamówień w branży reklamowej od kilku lat stanowią kampanie proekologiczne. Czas na spłatę długów i wprowadzenie ekologicznej strategii – na początek trzeba zająć się własnymi śmieciami.Nie wiadomo dokładnie, ile tysięcy ton zbędnych materiałów wytwarza co roku cały światowy marketing. Na pewno nie wszystkie one stanowią dla środowiska istotne zagrożenie. Problemu nie ma w wypadku papierowych ulotek, przesyłek i insertów, które zresztą wbrew intencjom reklamodawców i tak większość odbiorców określa mianem makulatury. Powoli zmienia się też packaging, choć długo jeszcze trudno będzie wyobrazić sobie większość produktów opakowanych w gustowny szary papier z recyklingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.