Reklam życie po życiuReklam życie po życiuReklam życie po życiuReklam życie po życiu

Reklam życie po życiu

Reklam życie po życiu
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Odpowiedzialność społeczna dotyczy w takim samym stopniu przemysłu reklamowego jak producentów samochodów. Znaczną część zamówień w branży reklamowej od kilku lat stanowią kampanie proekologiczne. Czas na spłatę długów i wprowadzenie ekologicznej strategii – na początek trzeba zająć się własnymi śmieciami.

Nie wiadomo dokładnie, ile tysięcy ton zbędnych materiałów wytwarza co roku cały światowy marketing. Na pewno nie wszystkie one stanowią dla środowiska istotne zagrożenie. Problemu nie ma w wypadku papierowych ulotek, przesyłek i insertów, które zresztą wbrew intencjom reklamodawców i tak większość odbiorców określa mianem makulatury. Powoli zmienia się też packaging, choć długo jeszcze trudno będzie wyobrazić sobie większość produktów opakowanych w gustowny szary papier z recyklingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się