Czy możliwe jest, aby Coca-Cola i Pepsi identycznie pozycjonowały swoje marki, podkreślając w reklamie te same elementy? Z pewnością nie. O konieczności odróżnienia się od konkurencji zapominają za to regiony wschodniej Polski, które przygotowały ostatnio kampanie promocyjne za pieniądze unijne. W efekcie wszystkie pozycjonują się tak samo.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowa reklama województwa podlaskiego zachęca widzów do odrobiny szaleństwa, oderwania się od życia codziennego i skorzystania z zalet turystycznych regionu.
Mimo że w Sieci pojawiły się złośliwe głosy, że spot promuje region jako miejsce zażywania środków odurzających, film jest sprawnie nakręcony i przyciąga uwagę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.