Regiony bez wyróżnieniaRegiony bez wyróżnieniaRegiony bez wyróżnieniaRegiony bez wyróżnienia

Regiony bez wyróżnienia

Regiony bez wyróżnienia
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy możliwe jest, aby Coca-Cola i Pepsi identycznie pozycjonowały swoje marki, podkreślając w reklamie te same elementy? Z pewnością nie. O konieczności odróżnienia się od konkurencji zapominają za to regiony wschodniej Polski, które przygotowały ostatnio kampanie promocyjne za pieniądze unijne. W efekcie wszystkie pozycjonują się tak samo.

Nowa reklama województwa podlaskiego zachęca widzów do odrobiny szaleństwa, oderwania się od życia codziennego i skorzystania z zalet turystycznych regionu.
 

Mimo że w Sieci pojawiły się złośliwe głosy, że spot promuje region jako miejsce zażywania środków odurzających, film jest sprawnie nakręcony i przyciąga uwagę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja