Reebok liczy na DudkaReebok liczy na DudkaReebok liczy na DudkaReebok liczy na Dudka

Reebok liczy na Dudka

Reebok liczy na Dudka
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Reebok przedstawił kolejną odsłonę znanej już kampanii „I am what I am”. Tym razem ambasadorem marki w ogólnoświatowym przedsięwzięciu został Jerzy Dudek. Nigdy wcześniej żaden z rodzimych sportowców nie reklamował tego giganta z branży odzieży sportowej.

O projekcie „I am what I am” informowaliśmy już wiosną. Wówczas twarzą firmy został 50 Cent, jeden z gwiazdorów amerykańskiej sceny hip-hopowej (zob. Jestem jaki jestem). Wybór ten był nieco kontrowersyjny. Reebok zapewnił sobie błyskawicznie rozgłos, ale zamiast zysków pojawiły się straty finansowe. Pod względem marketingowym trudno było uznać to przedsięwzięcie za udane.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja