Reebok przedstawił kolejną odsłonę znanej już kampanii „I am what I am”. Tym razem ambasadorem marki w ogólnoświatowym przedsięwzięciu został Jerzy Dudek. Nigdy wcześniej żaden z rodzimych sportowców nie reklamował tego giganta z branży odzieży sportowej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O projekcie „I am what I am” informowaliśmy już wiosną. Wówczas twarzą firmy został 50 Cent, jeden z gwiazdorów amerykańskiej sceny hip-hopowej (zob. Jestem jaki jestem). Wybór ten był nieco kontrowersyjny. Reebok zapewnił sobie błyskawicznie rozgłos, ale zamiast zysków pojawiły się straty finansowe. Pod względem marketingowym trudno było uznać to przedsięwzięcie za udane.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.