Reddit: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawców - Marketing przy Kawie
Reddit kończy 20 lat: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawcówReddit kończy 20 lat: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawcówReddit kończy 20 lat: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawcówReddit kończy 20 lat: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawców
Reddit – siła społeczności znów zauważalna (fot. BrettJordan/Pexels)

Reddit kończy 20 lat: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawców

Reddit kończy 20 lat: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawców
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Millenialsi dorastali wraz z influencerami oraz ze strachem przed przegapieniem czegoś istotnego w cyfrowym świecie. Generacja Z szuka wolniejszego tempa i prawdziwych opinii. Znajduje je na Reddicie, który z miejsca oskarżanego o bycie wylęgarnią internetowego hejtu staje się ulubioną platformą globalnych marek. Ale szybki wzrost powoduje też problemy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to