Trudno powiedzieć, na ile zainteresowanie najnowszą płytą Agnieszki Chylińskiej, noszącą tytuł „Winna”, jest efektem promocji via skandal. Prowokacyjny styl artystki oraz motywy homoseksualne w teledyskach z pewnością przyciągają uwagę mediów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Stwierdzić można z całą pewnością: jak do tej pory sprzedano już ok. 17 tysięcy egzemplarzy, a brukowce chętnie przedrukowują kadry z teledysku towarzyszącego piosence „Niczyja” – tak zatytułowany jest drugi singiel promujący płytę. Na zdjęciach tych można zobaczyć pieszczoty i namiętne pocałunki, jakie Chylińska wymienia z pewną ponętną blondynką.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.