Zmiana nazwy firmy, rebranding – aspekty prawne - Marketing przy Kawie
Rebranding i zmiana nazwy firmy: praktyczne wskazówki z perspektywy prawnejRebranding i zmiana nazwy firmy: praktyczne wskazówki z perspektywy prawnejRebranding i zmiana nazwy firmy: praktyczne wskazówki z perspektywy prawnejRebranding i zmiana nazwy firmy: praktyczne wskazówki z perspektywy prawnej
Zmiana nazwy to nowe szanse, ale i wiele szczegółowych formalności (fot. RDNE/Pexels)

Rebranding i zmiana nazwy firmy: praktyczne wskazówki z perspektywy prawnej

Rebranding i zmiana nazwy firmy: praktyczne wskazówki z perspektywy prawnej
Marta Macuga

Marta Macuga

-

adwokat, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Marta Macuga

Marta Macuga

adwokat
Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Adwokatka specjalizująca się w prawie gospodarczym, z pasją do nowych technologii i ich wzajemnych relacji z prawem. Zafascynowana eksplorowaniem zarówno nowych, jak i dobrze znanych miejsc oraz smaków. Otwarty umysł i szerokie zainteresowania pozwalają jej zgłębiać różnorodne, często niezwiązane ze sobą dziedziny.

Mało kto pamięta, że przed 2000 rokiem koncern Orlen SA funkcjonował jako Petrochemia Płock SA. Wówczas w logo firmy brakowało charakterystycznego orła, a stacje benzynowe były utrzymywane w kolorystyce niebiesko-białej zamiast obecnej czerwono-białej. Dlaczego firmy decydują się na tak radykalne zmiany, jak nowe logo, zmiana nazwy czy koncepcji marki?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to