Reaktywacyjna promocjaReaktywacyjna promocjaReaktywacyjna promocjaReaktywacyjna promocja

Reaktywacyjna promocja

Reaktywacyjna promocja
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

"Matrix", futurystyczny thriller braci Wachowskich doczekał się kontynuacji - i to od razu w postaci dwóch części ("Matrix Reaktywacja" i "Matrix Rewolucje"). Kolejne odcinki kultowego filmu będą miały promocję, o jakiej się filmowcom do tej pory nie śniło.

Mimo że skala promocji będzie gigantyczna, potencjalni widzowie nie będą od samego początku bombardowani agresywną reklamą. Kampania jest tak skonstruowana, by poprzez różne inne kanały dotrzeć do potencjalnych widzów filmu. Już 16 stycznia ub. r. przed projekcją "Gwiezdnych wojen – Epizod 2: Atak klonów" wyemitowano krótki zwiastun "Reaktywacji".

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja