Raz, dwa i tańczymy – tak zaczyna się flash mobRaz, dwa i tańczymy – tak zaczyna się flash mobRaz, dwa i tańczymy – tak zaczyna się flash mobRaz, dwa i tańczymy – tak zaczyna się flash mob

Raz, dwa i tańczymy – tak zaczyna się flash mob

Raz, dwa i tańczymy – tak zaczyna się flash mob
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Flash mob, w którym uczestniczyli w ubiegły czwartek pasażerowie metra w Liverpoolu, nie był spontanicznym działaniem młodych ludzi, lecz częścią kampanii reklamowej globalnej marki telefonii komórkowej T-Mobile. To kolejna ilustracja tezy o błyskawicznym marketingowym anektowaniu zjawisk, które miały początkowo  wyśmiewać kulturę masową i reklamę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja