Raport „Rynek ambientu w Polsce. Oceny i opinie”Raport „Rynek ambientu w Polsce. Oceny i opinie”Raport „Rynek ambientu w Polsce. Oceny i opinie”Raport „Rynek ambientu w Polsce. Oceny i opinie”

Raport „Rynek ambientu w Polsce. Oceny i opinie”

Raport „Rynek ambientu w Polsce. Oceny i opinie”
M. Radziszewska-Manikowska, J. Radzińska, A. Walcz

M. Radziszewska-Manikowska, J. Radzińska, A. Walcz

-

M. Radziszewska-Manikowska, J. Radzińska, A. Walcz

M. Radziszewska-Manikowska, J. Radzińska, A. Walcz

Jaki procent budżetu swoich klientów domy mediowe przeznaczają na ambient? Czym jest ambient i jak go definiować? Jak klienci oceniają ten segment i jak kształtuje się rynek dostawców ambientowych w Polsce? Odpowiedzi zostały zawarte w raporcie „Rynek ambientu w Polsce. Oceny i opinie”, który jest wynikiem pierwszego tego typu badania na naszym rynku. Zostało ono przeprowadzone przez instytut badawczy TNS OBOP na zlecenie agencji Krewcy Krawcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja