„Raport mniejszości” staje się faktem?„Raport mniejszości” staje się faktem?„Raport mniejszości” staje się faktem?„Raport mniejszości” staje się faktem?

„Raport mniejszości” staje się faktem?

„Raport mniejszości” staje się faktem?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nie pierwszy raz zdarza się, że pisarze lub scenarzyści przewidują nowatorskie technologie. Tak było z rzeczywistością wirtualną, opisaną przez Stanisława Lema (nazwał ją „fantomatyką”) ponad czterdzieści lat temu w powieści „Summa technologiae” (1963). Wizja billboardów - ekranów nawiązujących kontakt z klientem, którą znamy z filmu „Raport mniejszości” Stevena Spielberga, może ziścić się dużo szybciej. Wszystko dzięki Microsoftowi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja