Najważniejsze informacje o rynku, sklepach internetowych i ich klientach, badanie firm handlujących w sieci, a także pierwszy w Polsce ranking e-sklepów, zestawiony na podstawie wyników finansowych. Wszystko to znaleźć można w nowej publikacji serwisu Internet Standard.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Raport „E-commerce 2009” składa się z trzech części. W pierwszej znalazły się dane o wielkości rynku, ponadto szczegółowy profil polskiego e-klienta oraz najważniejsze informacje o strukturze polskich sklepów internetowych.
Część druga zawiera szczegółową analizę wyników badania ankietowego, które Internet Standard przeprowadził we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu na przełomie czerwca i lipca 2009 r.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.