Accenture Life Trends 2025 – raport - Marketing przy Kawie
Raport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmamiRaport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmamiRaport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmamiRaport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmami
Pięć globalnych makrotrendów na 2025 rok

Raport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmami

Raport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmami
Accenture

Accenture

-

Wiarygodność staje się kluczowym wyzwaniem dla marek – według badania Accenture Song 62 proc. konsumentów uznaje ją za czynnik decydujący o zakupie, podczas gdy już ponad połowa klientów coraz częściej podważa autentyczność internetowych treści. Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) jeszcze pogłębił problemy z zaufaniem w sieci. Co trzeci respondent zetknął się z deepfake’ami lub innymi formami oszustw cyfrowych. Dodatkowo utrudnia to konsumentom odnalezienie się w cyfrowej rzeczywistości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to