Randka z najlepszym przyjacielemRandka z najlepszym przyjacielemRandka z najlepszym przyjacielemRandka z najlepszym przyjacielem

Randka z najlepszym przyjacielem

Randka z najlepszym przyjacielem
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Wulgarne przełamanie kolejnego tabu czy artystyczna licentia poetica? Na reklamach lifestyle’owego magazynu „Deutsch” widzimy piękną blondynkę i psa, przy czym wydaje się, że są oni sobie bliżsi, niż przewidują to normy naszej kultury.

Coraz częściej kontrowersyjność jest pobożnym życzeniem agencji reklamowych i ich klientów, którzy czasami sami przyklejają swoim dziełom etykietkę szokującej reklamy, by łatwiej przebić się w mediach.

Na szczęście słowo „kontrowersyjny” nadal towarzyszy też kampaniom, które choć w części zasługują na to miano, a przynajmniej skłaniają do zastanowienia, czy rzeczywiście (i w jaki sposób) są szokujące.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się