Rampa donikądRampa donikądRampa donikądRampa donikąd

Rampa donikąd

Rampa donikąd
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Nie trwające kilkanaście sekund klipy kręcone trzęsącą się kamerą, ale półgodzinny film dokumentalny – tak wygląda nowa kampania wirusowa BMW. Dokument opowiada o bawarskim miasteczku, w którym powstaje ogromna rampa o tajemniczym zastosowaniu. Czy Oberpfaffelbachen istnieje naprawdę, czy jest tylko produktem fantazji twórców wirala?

Pierwsze informacje o filmie pojawiły się w połowie listopada 2007 roku, kiedy wystartował blog jego reżysera, Jeffa Schultza. W lutym br. ukazały się pierwsze trailery oraz zdjęcia sennej, acz sympatycznej miejscowości Oberpfaffelbachen na serwisie Flickr. Wreszcie 4 kwietnia rusza strona „Rampenfest”, na której można zobaczyć półgodzinną produkcję o zagadce dziwacznej budowli (podzielony na mniejsze części film do obejrzenia także tutaj).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się