Raj dla podglądaczyRaj dla podglądaczyRaj dla podglądaczyRaj dla podglądaczy

Raj dla podglądaczy

Raj dla podglądaczy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Lornetki na stronie internetowej pokazują zbliżenie atrakcyjnej modelki. Przesuwamy lornetki w górę – dostrzegamy resztę sylwetki. Jak to możliwe? To przecież tylko baner reklamowy. Jednak wodząc nim po całej stronie, dostrzegamy pozostałe elementy rajskiego ogrodu, pełnego kobiet i mężczyzn szukających miłości w naturze.

Lornetki podglądacza raju to nowy pomysł Diesla, producenta dżinsów, na urozmaicenie tradycyjnej reklamy internetowej. Wykorzystując DHTML, rozszerzenie języka HTML pozwalające na tworzenie interaktywnych i zmieniających się dynamicznie stron internetowych, stworzył on ciekawą reklamę: przez lornetki umieszczone na jednej stronie WWW można podglądać inną.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja