Radość w krainie melona - Marketing przy Kawie
Radość w krainie melonaRadość w krainie melonaRadość w krainie melonaRadość w krainie melona

Radość w krainie melona

Radość w krainie melona
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jak pomóc upadającemu, zadłużonemu miastu w japońskich górach? Zamówić drogą kampanię reklamową, wybudować nowe atrakcje turystyczne? A może wymyślić dwie maskotki, na punkcie których oszaleje cały kraj i o których mówić będą wszystkie media?

Yubari to japońskie miasto na Hokkaido. Dawniej miejscowość górnicza, po zamknięciu kopalń węgla kamiennego w latach 80. miała stać się ośrodkiem turystycznym. Były ku temu podstawy: wokół Yubari rozciągają się piękne góry z ośrodkami narciarskimi (niedaleko stąd do Sapporo), miasto słynęło z międzynarodowego festiwalu filmów fantastycznych oraz hodowanych w tej okolicy melonów, wyjątkowo drogich i stanowiących jeden z tradycyjnych prezentów kupowanych i ofiarowywanych latem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja