Radio i telewizja – coraz rzadziej odbierane w sposób tradycyjny - Marketing przy Kawie
Radio i telewizja – coraz rzadziej odbierane w sposób tradycyjnyRadio i telewizja – coraz rzadziej odbierane w sposób tradycyjnyRadio i telewizja – coraz rzadziej odbierane w sposób tradycyjnyRadio i telewizja – coraz rzadziej odbierane w sposób tradycyjny

Radio i telewizja – coraz rzadziej odbierane w sposób tradycyjny

Radio i telewizja – coraz rzadziej odbierane w sposób tradycyjny
Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba osób, które odchodzą od tradycyjnego odbioru radia i telewizji. Coraz liczniejsze jest za to grono tych, którzy decydują się na kontakt z tymi mediami przy wykorzystaniu sieci. Według wyników ostatniego badania Gemius „Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów przez internautów”, ponad 30 proc. internautów ogląda telewizję za pośrednictwem sieci, a 70 proc. w podobny sposób odbiera stacje radiowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to