Radio Ga Ga? Radio Google...Radio Ga Ga? Radio Google...Radio Ga Ga? Radio Google...Radio Ga Ga? Radio Google...

Radio Ga Ga? Radio Google…

Radio Ga Ga? Radio Google...
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Technologia radiowa liczy sobie już ponad sto lat. Jej pozycja jako najważniejszego „elektronicznego” środka przekazu została jednak podkopana najpierw przez telewizję, następnie przez ewolucję, a w końcu przez eksplozję nowych mediów cyfrowych. Mimo wszystko tak radio, jak i reklama radiowa nie zniknęły zupełnie, lecz przechodzą w fazę coraz większej specjalizacji. Objawia się to głównie ukierunkowaniem oferty rozgłośni na wybrane grupy słuchaczy. Między innymi właśnie to zjawisko spowodowało, że w reklamę radiową postanowił zainwestować internetowy gigant – Google Inc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja