Technologia radiowa liczy sobie już ponad sto lat. Jej pozycja jako najważniejszego „elektronicznego” środka przekazu została jednak podkopana najpierw przez telewizję, następnie przez ewolucję, a w końcu przez eksplozję nowych mediów cyfrowych. Mimo wszystko tak radio, jak i reklama radiowa nie zniknęły zupełnie, lecz przechodzą w fazę coraz większej specjalizacji. Objawia się to głównie ukierunkowaniem oferty rozgłośni na wybrane grupy słuchaczy. Między innymi właśnie to zjawisko spowodowało, że w reklamę radiową postanowił zainwestować internetowy gigant – Google Inc.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.