Quiz, czyli na czym polega „sztuczka” ze zniżkową taryfą lotniczą - Marketing przy Kawie
Quiz, czyli na czym polega „sztuczka” ze zniżkową taryfą lotnicząQuiz, czyli na czym polega „sztuczka” ze zniżkową taryfą lotnicząQuiz, czyli na czym polega „sztuczka” ze zniżkową taryfą lotnicząQuiz, czyli na czym polega „sztuczka” ze zniżkową taryfą lotniczą

Quiz, czyli na czym polega „sztuczka” ze zniżkową taryfą lotniczą

Quiz, czyli na czym polega „sztuczka” ze zniżkową taryfą lotniczą
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Odbierz kupon rabatowy ECU Marketing wartości 500 złotych, ważny na wszystkich kongresach, konferencjach i szkoleniach otwartych lub wygraj bezpłatny udział w jednym z kongresów ECU w sezonie 2003/2004! Jedyne co musisz zrobić to wziąć udział w quizie „zniżkowa taryfa lotnicza”, którego zasady objaśnia niniejszy artykuł.

W minionym tygodniu powstało spore zamieszanie wokół promocji ogłoszonej przez Polskie Linie Lotnicze LOT (zob. też Ulotna oferta – Ateny za 139$, „MpK-A”, nr 37, 9.10.2003). Akcja była tak popularna, że doprowadziła do zablokowania strony internetowej LOT-u. Przez wiele godzin ludzie nie mogli w ogóle zamówić biletów.

Z powodu zawieszenia się strony przeciążeniu uległa także infolinia: po kilku nieudanych próbach zamówienia biletu przez sieć, klienci masowo chwytali za słuchawki telefoniczne, aby poprosić o pomoc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to