Prawda, z którą wciąż boryka się wielu przedsiębiorców: w analityce nie chodzi o gromadzenie danych! To wybieranie tylko tych informacji, które pozwolą skupić się na osiągnięciu celu biznesowego. Z pomocą przychodzą nam tzw. quick wins – drobne wdrożenia przynoszące natychmiastowe rozwiązania. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O byciu data-driven i podejmowaniu decyzji biznesowych na podstawie danych mówi się coraz częściej. Nie zmienia to faktu, że wciąż znaczna większość organizacji ma problemy z analizą. Nie wiedzą, co mierzyć, jakie metryki mają znaczenie, jakich narzędzi używać. Zdarza się nawet, że nie mają określonych celów analitycznych czy biznesowych. Jeśli już gromadzą dane, to często w nich toną, wyciągając pochopne wnioski.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.