Quick wins – czym są i jak je znaleźć w dążeniu do celu biznesowego?Quick wins – czym są i jak je znaleźć w dążeniu do celu biznesowego?Quick wins – czym są i jak je znaleźć w dążeniu do celu biznesowego?Quick wins – czym są i jak je znaleźć w dążeniu do celu biznesowego?
Quick win – prędki kuzyn insightu (fot. Pixabay)

Quick wins – czym są i jak je znaleźć w dążeniu do celu biznesowego?

Quick wins – czym są i jak je znaleźć w dążeniu do celu biznesowego?
Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

-

PR & marketing managerka, CUX.io

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

PR & marketing managerka
CUX.io

Od lat związana z branżą kreatywną. Prowadzi zajęcia ze studentami i szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych. W pracy najbardziej skupia się na nieszablonowym podejściu do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowaniu strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.

Prawda, z którą wciąż boryka się wielu przedsiębiorców: w analityce nie chodzi o gromadzenie danych! To wybieranie tylko tych informacji, które pozwolą skupić się na osiągnięciu celu biznesowego. Z pomocą przychodzą nam tzw. quick wins – drobne wdrożenia przynoszące natychmiastowe rozwiązania.

O byciu data-driven i podejmowaniu decyzji biznesowych na podstawie danych mówi się coraz częściej. Nie zmienia to faktu, że wciąż znaczna większość organizacji ma problemy z analizą. Nie wiedzą, co mierzyć, jakie metryki mają znaczenie, jakich narzędzi używać. Zdarza się nawet, że nie mają określonych celów analitycznych czy biznesowych. Jeśli już gromadzą dane, to często w nich toną, wyciągając pochopne wnioski.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się