Qualcomm, czyli jak sprawić, by ludzie pokochali procesory - Marketing przy Kawie
Qualcomm, czyli jak sprawić, by ludzie pokochali procesoryQualcomm, czyli jak sprawić, by ludzie pokochali procesoryQualcomm, czyli jak sprawić, by ludzie pokochali procesoryQualcomm, czyli jak sprawić, by ludzie pokochali procesory

Qualcomm, czyli jak sprawić, by ludzie pokochali procesory

Qualcomm, czyli jak sprawić, by ludzie pokochali procesory
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jaki procesor masz w smartfonie albo tablecie? Jakie są jego możliwości? Do czego on służy i kto w ogóle go wyprodukował? Czy kogokolwiek to interesuje i czy takie kwestie mają dla nas znaczenie? Na razie ważniejsze wydają się: wielkość wyświetlacza, system operacyjny i liczba megapikseli w aparacie.

Ale to się wkrótce zmieni. Tak jak zmieniają się urządzenia mobilne, czyli bardzo szybko, zmienia się również świadomość konsumentów. Dopiero co użytkownicy nauczyli się szczypać ekrany, a już chcą więcej wiedzieć i doświadczać.

Wielu jednak wciąż powie, że procesor w mobilnym urządzeniu to drobnostka, element kompletnie bez znaczenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja