Punk dźwignią handlu - Marketing przy Kawie
Punk dźwignią handluPunk dźwignią handluPunk dźwignią handluPunk dźwignią handlu

Punk dźwignią handlu

Punk dźwignią handlu
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

„Rusz d… i dołącz do rewolucji!” – tak w Ameryce zapowiadana jest nowa era w marketingu. Rewolucją nazywana jest tu zamiana ról, jaka następuje między sprzedającymi a konsumującymi. To, co na poziomie Internetu określono jako Web 2.0, w marketingu okrzyknięto „Punk Marketingiem” – i pod takim właśnie tytułem wydano na ten temat książkę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja