Pułapki kreatywnościPułapki kreatywnościPułapki kreatywnościPułapki kreatywności
Panzerwagen w składzie świętości

Pułapki kreatywności

Pułapki kreatywności
Rafał Sajewicz

Rafał Sajewicz

-

senior copywriter, Opcom

Rafał Sajewicz

Rafał Sajewicz

senior copywriter
Opcom

Z branżą reklamową związany jest od 1999 r. Pracował w firmowych działach kreatywnych i PR oraz w agencjach reklamowych (Niedzielski, Schulz, Insignia, S4). Realizował projekty m.in dla takich marek jak House, Philip Morris, Mohito, Atlantic, Tesco, Saab, Bosch i Siemens. Ukończył dziennikarstwo i nauki polityczne na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Polityka historyczna to ostatnio modny temat. O tyle dla nas istotny, że ma często wpływ na bieżące działania marketingowe nawet największych brandów. O tym, że warto pomyśleć historycznie, a nie tylko kreatywnie, przekonała się niedawno pewna uznana marka z branży motoryzacyjnej.

Samochody generalnie dobrze komponują się na tle monumentalnych budowli. Auto pozujące w otoczeniu pomników lub historycznych budowli to element znany i często wykorzystywany w reklamie.

  • 3

Czasem warto jednak bardziej przemyśleć tego typu koncepcję i skonsultować ją nie tylko z fotografem, producentem sesji czy dyrektorem artystycznym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja