Od początku sierpnia bloki reklamowe przerywane są przemiłą bajką, której bohaterami są sympatyczne ptaki. Akcja rozgrywa się na pokładzie samolotu. Głosy aktorów i sposób narracji przypominają stare dobranocki. Łza się w oku kręci. Jak tu nie skorzystać z oferty LOT-u?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Główną bohaterką reklamy jest „żurawdesa” – dla natychmiastowego skojarzenia z tradycyjnym logotypem LOT-u, żurawiem. Poza nią w filmie występują także inne charakterystyczne ptaki. Przejawiają one zróżnicowane, jak najbardziej ludzkie cechy. Uosabiają tym samym różne typy klientów linii lotniczych: od pasażerów business class do tych poszukujących najtańszych biletów na wakacje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.