Pszczoły i motylPszczoły i motylPszczoły i motylPszczoły i motyl

Pszczoły i motyl

Pszczoły i motyl
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Coraz większą karierę w tym roku robią słowa takie jak „trendsetter” czy „lanser”. Czy każdy nadaje się do pełnienia tego rodzaju roli? Zdecydowanie nie. Jednak firmy mylą się, stawiając jedynie na najbardziej oryginalnych osobników. Te wyjątkowe jednostki nie są w stanie pociągnąć za sobą całej grupy. Firmy mylą się jednak również, stawiając jedynie na najgłośniejszych, najbardziej widocznych. Czy będą mieli dość odwagi nie tylko w słowach, ale i w czynach?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się