Psychologiczna wojna marketingowaPsychologiczna wojna marketingowaPsychologiczna wojna marketingowaPsychologiczna wojna marketingowa

Psychologiczna wojna marketingowa

Psychologiczna wojna marketingowa
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Stany Zjednoczone już rozpoczęły wojnę z Irakiem. Bronią w tej wojnie są narzędzia psychologiczne używane w wojennych działaniach marketingowych, zwane przez wojskowych operacjami psychologicznymi lub "psyops". Należą do nich ulotki, programy radiowe i telewizyjne, nawet osobiste rozmowy telefoniczne oraz e-maile, jak również tajne techniki, o których ogół wie niewiele.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja