Psychologia społeczna w content marketingu - Marketing przy Kawie
Gra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentuGra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentuGra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentuGra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentu
Content marketing a psychologia społeczna. Jak działa to połączenie? (fot. geralt/Pixabay)

Gra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentu

Gra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentu
Anna Nowaczyk-Vorbrodt

Anna Nowaczyk-Vorbrodt

-

content marketing specialist, Cube Group

Anna Nowaczyk-Vorbrodt

Anna Nowaczyk-Vorbrodt

content marketing specialist
Cube Group

Magister psychologii oraz absolwentka studiów z zakresu content marketingu, komunikacji korporacyjnej i PR. Copywriterka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu różnego rodzaju tekstów, stosująca zasady SEO i UX writingu. Pasjonatka dziedziny user experience oraz psychologii społecznej.

Co sprawia, że jedne blogi czytamy chętniej niż inne? Dlaczego czasem długi artykuł czytamy w całości, a w krótkiej formie przeglądamy wyłącznie nagłówki? Z jakiego powodu chętniej klikamy tytuł, który kojarzy nam się ze znanym filmem lub piosenką? Może wydawać się, że wszystko to kwestia upodobań, ale odpowiedź jest nieco bardziej złożona. Udziela jej psychologia – a dokładniej – psychologia społeczna. Poznaj tajniki mechanizmów psychologicznych i dowiedz się, jak korzystać z nich podczas tworzenia contentu!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja