Fashion House w Piasecznie, nowoczesne centrum outletowe, przeprowadziło badania opinii konsumentów w kwestii ich zwyczajów zakupowych. W ciągu jednego weekendu ankieterzy FHOC odwiedzili centrum outletowe oraz jedno z najpopularniejszych warszawskich centrów handlowych. W artykule firma prezentuje wnioski opracowane na podstawie badania.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Badanie zostało przeprowadzone na losowej próbie czterystu osób. Połowa respondentów przepytana została w Fashion House, podczas gdy pozostałe 200 osób w jednym z warszawskich centrów handlowych. Pytania zadawane ankietowanym dotyczyły ich zwyczajów oraz preferencji zakupowych i dotyczyły m.in. częstotliwości robienia zakupów odzieżowych, ulubionych marek, średnich kwot wydawanych w centrach handlowych i outletowych, znaczenia obniżek, jak również znajomości samego pojęcia „outlet”, które na rynku polskim istnieje od stosunkowo krótkiego czasu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.