Przyzwyczajenia zakupowe Polaków – wyniki badania Fashion House Outlet Centre - Marketing przy Kawie
Przyzwyczajenia zakupowe Polaków – wyniki badania Fashion House Outlet CentrePrzyzwyczajenia zakupowe Polaków – wyniki badania Fashion House Outlet CentrePrzyzwyczajenia zakupowe Polaków – wyniki badania Fashion House Outlet CentrePrzyzwyczajenia zakupowe Polaków – wyniki badania Fashion House Outlet Centre

Przyzwyczajenia zakupowe Polaków – wyniki badania Fashion House Outlet Centre

Przyzwyczajenia zakupowe Polaków – wyniki badania Fashion House Outlet Centre
Maja Piotrowska

Maja Piotrowska

-

Maja Piotrowska

Maja Piotrowska

Fashion House w Piasecznie, nowoczesne centrum outletowe, przeprowadziło badania opinii konsumentów w kwestii ich zwyczajów zakupowych. W ciągu jednego weekendu ankieterzy FHOC odwiedzili centrum outletowe oraz jedno z najpopularniejszych warszawskich centrów handlowych. W artykule firma prezentuje wnioski opracowane na podstawie badania.

Badanie zostało przeprowadzone na losowej próbie czterystu osób. Połowa respondentów przepytana została w Fashion House, podczas gdy pozostałe 200 osób w jednym z warszawskich centrów handlowych. Pytania zadawane ankietowanym dotyczyły ich zwyczajów oraz preferencji zakupowych i dotyczyły m.in. częstotliwości robienia zakupów odzieżowych, ulubionych marek, średnich kwot wydawanych w centrach handlowych i outletowych, znaczenia obniżek, jak również znajomości samego pojęcia „outlet”, które na rynku polskim istnieje od stosunkowo krótkiego czasu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja