Przyszłość wolna od ekranów?Przyszłość wolna od ekranów?Przyszłość wolna od ekranów?Przyszłość wolna od ekranów?
Ostatecznie wybierzemy to, co dostarcza nam wartość (źr. FreshMail)

Przyszłość wolna od ekranów?

Przyszłość wolna od ekranów?
Krzysztof Kołacz

Krzysztof Kołacz

-

brand manager, FreshMail

Krzysztof Kołacz

Krzysztof Kołacz

brand manager
FreshMail

Łączy zamiłowanie do technologii i języka, współtworząc jako redaktor „iMagazine” – internetowy magazyn na temat sprzętu, technologii i środowiska związanego z Apple. Jest twórcą podcastu technologicznego „Bo czemu nie?”. Słucha podcastów od ponad dekady. Oprócz tego biega oraz parzy i pije kawy z segmentu specialty.

Według raportu „Carat – Emotionally Intelligent Marketing 2021” przyszłość stoi pod znakiem urządzeń pozbawionych ekranów. Kluczem, niemal wiolinowym, otwierającym nową harmonię okazują się media i urządzenia głosowe. W samym 2020 roku marki przerzuciły niemal 30% swoich strategii marketingowych w kierunku materiałów wyłącznie głosowych, a podcasting przeżywa nowy początek. Dlaczego?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się