Przyszłość stoi na dwóch kołachPrzyszłość stoi na dwóch kołachPrzyszłość stoi na dwóch kołachPrzyszłość stoi na dwóch kołach
Jak wyekwipować rowerzystę, by był bezpieczny? (fot. kadr ze spotu)

Przyszłość stoi na dwóch kołach

Przyszłość stoi na dwóch kołach
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Tegoroczna wiosenna inauguracja sezonu rowerów miejskich w Warszawie była rekordowa. Pięć pierwszych dni zaowocowało wypożyczeniem aż 51 tys. jednośladów. Zaczynamy coraz powszechniej doceniać rowery, bo to i modnie, i zdrowo, i może nawet taniej. Dla wielu marek otwiera to pole do popisu w dziedzinie rowerowych innowacji.

Możliwości są spore choćby z tego względu, że wiele do życzenia pozostawia bezpieczeństwo rowerzystów. W ubiegłym roku na jednośladach zginęło w Polsce 271 osób. Liczba wypadków z udziałem rowerzystów wzrosła o 103 zdarzenia drogowe (wzrost o 2% względem 2015).

Ogólnie na naszych krajowych drogach nie jest bezpiecznie. Na milion mieszkańców Polski w wypadkach drogowych ginie aż 77 osób.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się