czyli najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci. Acxiom przedstawia charakterystykę grup polskich konsumentów w wieku od 18 do 24 lat. Konsumenci w tym wieku lub też osoby przed trzydziestką to segmenty klientów, które warto lepiej poznać oraz zadbać, aby one poznały naszą markę. Wszak to oni za parę lat będą mieli najbardziej zasobne portfele, a to, czy zechcą opróżniać je u nas, zależeć będzie od ich wcześniejszych doświadczeń z naszą firmą i marką. Choć są to osoby jeszcze na starcie, często stać je już na wiele, a i w przyszłość mogą spoglądać bez większych obaw.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.