Hubba Bubba – marka Wrigley Jr. Company znana z owocowych, kolorowych gum balonowych, firmuje swoją nazwą akcję, która być może przyczyni się do zmniejszenia problemu, jakim niewątpliwie są wypluwane niefrasobliwie przez jednych i pechowo nadeptywane przez drugich gumy do żucia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Podobno wyrzucona guma do żucia rozkłada się w przyrodzie około pięciu lat. A zatem jej żucie nie dość, że uchodzi za nieeleganckie, to jeszcze jest nieekologiczne, co nie przysparza pozytywnego PR-u producentom tego rodzaju słodyczy. Dołóżmy do tego jeszcze frustrację szkolnych (i nie tylko) sprzątaczek czyszczących spody krzeseł, czy dramatyczne listy czytelniczek prasy poradnikowej z prośbami o pomoc w usunięciu gumy przyklejonej do spodni, dywanu czy włosów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.