Trzy przykłady wykorzystania nauk behawioralnych w PRTrzy przykłady wykorzystania nauk behawioralnych w PRTrzy przykłady wykorzystania nauk behawioralnych w PRTrzy przykłady wykorzystania nauk behawioralnych w PR
Naprawdę jemy tyle cukru w produktach? Jak reagujemy, kiedy dobitnie sobie to uświadamiamy? (kadr z filmu marki Arla)

Trzy przykłady wykorzystania nauk behawioralnych w PR

Trzy przykłady wykorzystania nauk behawioralnych w PR
Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

-

associate, Hill+Knowlton Strategies

Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

associate
Hill+Knowlton Strategies

Z branżą komunikacji związany od 13 lat. W H+K zapewnia wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów. Jest też członkiem zespołu ds. nauk behawioralnych i pomaga klientom wykorzystywać wiedzę o ludzkich zachowaniach w sztuce komunikacji. Wcześniej związany m.in. z agencją Planet Partners, gdzie realizował projekty dla klientów z sektora kosmicznego, ochrony danych osobowych, autonomicznych pojazdów, fintech i big data. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej, prowadził zajęcia PR Online w SWPS.

Znajomość nauk behawioralnych pozwala skuteczniej planować strategię komunikacji. Sprawdza się szczególnie w kampaniach nastawionych na zmianę zachowań i podejmowanie decyzji. Czas na więcej przykładów, które tego dowodzą.

Poprzedni artykuł dotyczący wykorzystania nauk behawioralnych w PR miał za punkt wyjścia rozdźwięk między powszechną w PR komunikacją, która odnosi się do racjonalności, a realnymi zachowaniami ludzi. Te ostatnie wynikają przede wszystkim z emocji, nawyków i błędów poznawczych. Większość z nas ma przecież świadomość, że powinna więcej oszczędzać, zdrowiej jeść i więcej ćwiczyć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się