Przykład działa: dym czy BobPrzykład działa: dym czy BobPrzykład działa: dym czy BobPrzykład działa: dym czy Bob

Przykład działa: dym czy Bob

Przykład działa: dym czy Bob
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jak rzucić palenie? Metod jest wiele: akcje społeczne z nagrodami dla najwytrwalszych, reklamy proponujące zamienniki papierosów... Nowojorczycy mają inny pomysł, wykorzystujący popularność reality TV – towarzyszą swemu bohaterowi przez wszystkie dni walki z nałogiem.

Żeby wpłynąć na zachowania zakupowe, na to, co wybierze konsument, często wykorzystuje się slogan „seks sprzedaje”. Żeby jednak zmienić pewne zachowania klienta, lepiej działać przez przykład. Jak z dziećmi. Gdy chcemy przekonać do rzucenia palenia, nie możemy tylko mówić o szkodliwości nałogu.

Można zmieniać zachowania, proponując bardziej dyskretne metody folgowania nałogowi i jednocześnie przekonując, że to droga jego eliminacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja