Przyjemność omija sterylne wnętrzaPrzyjemność omija sterylne wnętrzaPrzyjemność omija sterylne wnętrzaPrzyjemność omija sterylne wnętrza

Przyjemność omija sterylne wnętrza

Przyjemność omija sterylne wnętrza
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

„Dirt is good”, przekonuje Persil w nowej kampanii reklamowej. W ramach szeroko zakrojonych działań marketingowych firma Unilever zaplanowała kampanię promocyjną... brudu. Dom i otoczenie mają być przyjazne, a kobiety nie powinny się stresować z powodu byle plamy. Przesłanie jest proste – można się brudzić, bo to zdrowo i przyjemnie, a Persil zawsze na koniec pomoże w doprowadzeniu ubrań do ładu. Precz z jałowym otoczeniem!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja