Reklama polskiego banku, kręcona w Stanach Zjednoczonych, z udziałem Brytyjczyka, w reżyserii Kanadyjczyka. Multikulturowe grono twórcze funduje odbiorcom zabawny spot, w którym „wszyscy Polacy biorą”. Wziąć chce zatem i John Cleese. Kredyt gotówkowy w BZ WBK oczywiście.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Komik-obcokrajowiec nie ma jednak szans na jego uzyskanie, przekonuje więc o swoich powiązaniach z Polską. „Uwielbiam pierogi, moja ciocia jest z Pcimia” – deklaruje, wyraźnie poirytowany. W końcu, decydując się na użycie ostatniego atutu – znajomości polskiego, wykrzykuje… no właśnie, lepiej sami posłuchajmy: Ta aż 45-sekundowa reklama z udziałem twórcy kultowego „Latającego Cyrku Monty Pythona” to oczywiście nie pierwszy przykład zaproszenia gwiazdy ekranu do promocji produktów bankowych w Polsce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.