Przybyli po ciało i krew - Marketing przy Kawie
Przybyli po ciało i krewPrzybyli po ciało i krewPrzybyli po ciało i krewPrzybyli po ciało i krew

Przybyli po ciało i krew

Przybyli po ciało i krew
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zbliża się Halloween, w telewizji roi się od horrorów, ale reklama też od nich nie stroni. Motywy zapożyczone z kultury masowej to oczywistość w reklamie, toteż dziwne byłoby, gdyby zabrakło w niej takich postaci, jak zombie i wampiry. W artykule prezentujemy kilka nie do końca zwietrzałych, a czasem nawet całkiem świeżych przykładów obecności nieumarłych w blokach reklamowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja