Przy Hamasie o szariacie - Marketing przy Kawie
Przy Hamasie o szariaciePrzy Hamasie o szariaciePrzy Hamasie o szariaciePrzy Hamasie o szariacie

Przy Hamasie o szariacie

Przy Hamasie o szariacie
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Przyzwyczailiśmy się, że marketerzy mocno uaktywniają się przed wyborami. Nie brakuje im wtedy zaskakujących pomysłów, które mają przynieść konkretnemu kandydatowi lub partii rozgłos, a później sympatię wyborców. Scenariusz może być jednak całkiem odmienny: to wynik głosowania może stać się katalizatorem dla nieszablonowej inicjatywy marketingowej. Tak było w przypadku palestyńskiego browaru Taybeh Brewing Company, który wsparł się popularnością organizacji Hamas.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to