Przyzwyczailiśmy się, że marketerzy mocno uaktywniają się przed wyborami. Nie brakuje im wtedy zaskakujących pomysłów, które mają przynieść konkretnemu kandydatowi lub partii rozgłos, a później sympatię wyborców. Scenariusz może być jednak całkiem odmienny: to wynik głosowania może stać się katalizatorem dla nieszablonowej inicjatywy marketingowej. Tak było w przypadku palestyńskiego browaru Taybeh Brewing Company, który wsparł się popularnością organizacji Hamas.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |