Przez kobiety dla kobietPrzez kobiety dla kobietPrzez kobiety dla kobietPrzez kobiety dla kobiet

Przez kobiety dla kobiet

Przez kobiety dla kobiet
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Volvo eksperymentuje. Chcąc sprawdzić, jakie wymagania powinien spełniać samochód, aby był atrakcyjny dla kobiet, firma zaprosiła do współpracy podczas projektowania właśnie kobiety – projektantki i konstruktorki. Efekt przerósł najśmielsze oczekiwania.

Wyszedł samochód elegancki, wydajny, o sportowej sylwetce i przyzwoitych osiągach, a przede wszystkim – ekonomiczny i pełen praktycznych rozwiązań. Jego dodatkowe zalety to: zdejmowane pokrycia siedzeń, składane (jak w kinach) tylne siedzenia (zwiększają komfort przewożenia zakupów), łatwość w utrzymaniu (dostęp do wszystkich zakamarków) oraz brak dostępu do silnika (nie kusi, żeby w nim grzebać).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja