Jaką przewagę ma druk nad pikselami? Czy tradycyjna wysyłka bezpośrednia może znów pokazać swoją moc?Jaką przewagę ma druk nad pikselami? Czy tradycyjna wysyłka bezpośrednia może znów pokazać swoją moc?Jaką przewagę ma druk nad pikselami? Czy tradycyjna wysyłka bezpośrednia może znów pokazać swoją moc?Jaką przewagę ma druk nad pikselami? Czy tradycyjna wysyłka bezpośrednia może znów pokazać swoją moc?
Im więcej emocji, tym bardziej sprawdza się spersonalizowany drukowany komunikat (fot. Pixabay)

Jaką przewagę ma druk nad pikselami? Czy tradycyjna wysyłka bezpośrednia może znów pokazać swoją moc?

Jaką przewagę ma druk nad pikselami? Czy tradycyjna wysyłka bezpośrednia może znów pokazać swoją moc?
AdvertisementAdvertisement
Grzegorz Trąbka

Grzegorz Trąbka

-

, Marketologia,pl

Grzegorz Trąbka

Grzegorz Trąbka

Marketologia,pl

Zwolennik poglądu, że mózg klienta jest jak góra lodowa – 10% tego, co widać, to świadomość, a 90% ukryte pod wodą to podświadomość. Zajmuje się tymi 90%, prowadząc blog Marketologia o psychologii marketingu. Od czterech lat działa w branży marketingowej. Pomaga firmom rosnąć w siłę jako konsultant w tej dziedzinie oraz freelancer.

W grudniu 2012 roku ukazał się numer „Newsweeka”, który miał być ostatnim wydaniem papierowym. Miał być… bo po niecałych dwóch latach przerwy, w marcu 2014 roku na rynek wróciła papierowa wersja gazety. Prenumerata w wersji niecyfrowej to opcja premium, która kosztuje kilkakrotnie więcej od tej z 2012 roku. A czy z perspektywy reklamowej papier umarł? Jeśli nie, to jak go wykorzystać?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się