Przestrzeń wzbogacona (o piwo) - Marketing przy Kawie
Przestrzeń wzbogacona (o piwo)Przestrzeń wzbogacona (o piwo)Przestrzeń wzbogacona (o piwo)Przestrzeń wzbogacona (o piwo)

Przestrzeń wzbogacona (o piwo)

Przestrzeń wzbogacona (o piwo)
Redakcja

Redakcja

-

Detektyw Journt Von Deg nigdy się nie odzywa – łamie podejrzanych samą siłą charakteru. Wyślij mu SMS-a. Jeżeli kiedyś o tobie słyszał, postawi ci czteropak piwa Grolsch.

Zaczęło się od kampanii w telewizji – krótka reklama zachęcała, by poznać bliżej głównego bohatera kampanii – detektywa Von Dega. Klimatyczny film przedstawia go idącego na posterunek, gdzie zaczyna przesłuchiwać podejrzanego.

Jest to wyjątkowe przesłuchanie, Journt nic bowiem nie mówi. Niczym Porfiry u Dostojewskiego pozwala, by nerwy zjadły aresztowanego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja