Przenośny kombajn hedonizmuPrzenośny kombajn hedonizmuPrzenośny kombajn hedonizmuPrzenośny kombajn hedonizmu

Przenośny kombajn hedonizmu

Przenośny kombajn hedonizmu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Firma Sony ogłosiła plany związane ze swą najnowszą przenośną konsolą do gier. Nie będzie to urządzenie jednofunkcyjne, przypomina raczej mobilny kombajn rozrywkowy, który z pewnością okaże się przedmiotem pożądania konsumentów i zmieni wiele ich przyzwyczajeń.

Na dziesiątych już targach E3 EXPO Sony przedstawiła swoje plany dotyczące nowej, przenośnej konsoli do gier PlayStation Portable. Będzie to prawdziwy kombajn, pozwalający nie tylko na grę, ale również na słuchanie muzyki i oglądanie filmów. To prawdziwa rewolucja w dziedzinie konsoli przenośnych. Specjaliści podkreślają doskonałą jakość obrazu przy rozmiarze ekranu 4,3 cala, zwracają też uwagę na możliwości komunikacyjne urządzenia: oprócz portu USB i czytnika kart Memory Stick (standard wspierany przez Sony, szczególnie widać to w sektorze cyfrowych aparatów fotograficznych) konsola ma wyjścia na podczerwień oraz obsługuje protokół bezprzewodowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja