Przemoc narzędziem marketinguPrzemoc narzędziem marketinguPrzemoc narzędziem marketinguPrzemoc narzędziem marketingu

Przemoc narzędziem marketingu

Przemoc narzędziem marketingu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

"Znudzony tradycyjnymi Świętami? Poddaj się wstrząsającemu doświadczeniu: prawdziwemu porwaniu przez rosyjską mafię – dzięki uprzejmości Sputnik Vodka" - anonsuje producent tego napoju w Wielkiej Brytanii.

Jak w filmie. Nudne święta? Zapomnij! Trzeba tylko spełnić odpowiednie warunki. Na stronie sputnikkidnap.com jest kalkulator okupu – należy podać roczne dochody, wartość mieszkania rodziców, stanowisko, wygląd (najwyższa ocena to Justin Timberlake) oraz uczucia otoczenia wobec siebie.
Można wybrać też zarówno płeć porywaczy, jak i rodzaj diety podczas uwięzienia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja