Co zrobić, by w jednej reklamie zmieścić dwa odrębne przekazy, z których jeden ma trafić do ofiary, ale nie powinien zostać odczytany przez jej kata? Hiszpanie świetnie poradzili sobie z tym zadaniem w kampanii przeciw przemocy wobec dzieci.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Druk soczewkowy to technika, która służy głównie do ukazania wrażenia ruchu lub płynnej zmiany na płaszczyźnie, uzyskania efektu trójwymiarowości lub pokazania dwóch różnych obrazków zależnie od kąta patrzenia.
Ta ostatnia metoda została wykorzystana w hiszpańskiej kampanii społecznej na temat przemocy wobec dzieci. Celem (ukrytym) było dyskretne pokazanie dzieciom możliwości ratunku – numeru telefonu, pod który mogą zadzwonić w razie stosowania wobec nich przemocy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.