Przemoc, którą widzą tylko dzieci – kampania społeczna wykorzystująca druk soczewkowyPrzemoc, którą widzą tylko dzieci – kampania społeczna wykorzystująca druk soczewkowyPrzemoc, którą widzą tylko dzieci – kampania społeczna wykorzystująca druk soczewkowyPrzemoc, którą widzą tylko dzieci – kampania społeczna wykorzystująca druk soczewkowy

Przemoc, którą widzą tylko dzieci – kampania społeczna wykorzystująca druk soczewkowy

Przemoc, którą widzą tylko dzieci – kampania społeczna wykorzystująca druk soczewkowy
redakcja

redakcja

-

Co zrobić, by w jednej reklamie zmieścić dwa odrębne przekazy, z których jeden ma trafić do ofiary, ale nie powinien zostać odczytany przez jej kata? Hiszpanie świetnie poradzili sobie z tym zadaniem w kampanii przeciw przemocy wobec dzieci.

Druk soczewkowy to technika, która służy głównie do ukazania wrażenia ruchu lub płynnej zmiany na płaszczyźnie, uzyskania efektu trójwymiarowości lub pokazania dwóch różnych obrazków zależnie od kąta patrzenia.

Ta ostatnia metoda została wykorzystana w hiszpańskiej kampanii społecznej na temat przemocy wobec dzieci. Celem (ukrytym) było dyskretne pokazanie dzieciom możliwości ratunku – numeru telefonu, pod który mogą zadzwonić w razie stosowania wobec nich przemocy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się