Przełożyć intencje na zakup - Marketing przy Kawie
Przełożyć intencje na zakupPrzełożyć intencje na zakupPrzełożyć intencje na zakupPrzełożyć intencje na zakup

Przełożyć intencje na zakup

Przełożyć intencje na zakup
A. Dyba, D. Kondzior, A. Korotyńska

A. Dyba, D. Kondzior, A. Korotyńska

-

A. Dyba, D. Kondzior, A. Korotyńska

A. Dyba, D. Kondzior, A. Korotyńska

Telewizja „n” chciała dotrzeć ze swoim przekazem reklamowym do osób zainteresowanych zakupem zestawu do oglądania telewizji cyfrowej. Istniało duże ryzyko, że standardowe narzędzia nie zapewnią efektywnego kosztowo dotarcia do tej grupy. W kampanii, którą przygotowały agencje AdProfile oraz IDMnet, zastosowano zatem rozwiązanie wykorzystujące wiedzę o intencjach zakupowych konsumentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja