Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej? - Marketing przy Kawie
Przełomowe regulacje w sprawie sztucznej inteligencji. Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?Przełomowe regulacje w sprawie sztucznej inteligencji. Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?Przełomowe regulacje w sprawie sztucznej inteligencji. Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?Przełomowe regulacje w sprawie sztucznej inteligencji. Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?
„Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024” IAB Polska (Grupa Robocza AI)

Przełomowe regulacje w sprawie sztucznej inteligencji. Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?

Przełomowe regulacje w sprawie sztucznej inteligencji. Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?
IAB Polska

IAB Polska

-

IAB Polska

IAB Polska

Akt w sprawie sztucznej inteligencji (AI Act) to pierwsze na świecie tak kompleksowe przepisy dotyczące AI, przyjęte niedawno w Unii Europejskiej. Rozporządzenie dotyczy zarówno przedsiębiorstw, jak i osób fizycznych wykorzystujących AI. Najszersze i najbardziej praktyczne zastosowanie nowe przepisy znajdą w stosunku do dwóch grup: dostawców (providers) i podmiotów stosujących AI, np. organizacji wdrażających systemy na potrzeby swojej działalności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to