Przekraczać granicePrzekraczać granicePrzekraczać granicePrzekraczać granice

Przekraczać granice

Przekraczać granice
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Przekraczanie tabu to jedna z technik buzz marketingu. W artykule przedstawiamy kilka reklam, które całkiem niedawno wykorzystywały tę technikę. Seks i narkotyki to źródło niejednego marketingowego pomysłu.

Tabu jest jednym z elementów kreujących szum wokół marki. Zgodnie z tym, co przedstawiliśmy w poprzednim artykule (zob. I.Weber, Jak rozpętać kampanię szeptaną, „MpK-T”, nr 58, 31.08.2004), jest jednym z sześciu elementów kreowania szeptomarketingu (zgodnie z nomenklaturą przyjętą za Euro RSCG Warsaw – zob. A.Warmiński, Pszczoły i motyl, „MpK-T”, nr 60, 14.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja