Przekąska do przemyśleniaPrzekąska do przemyśleniaPrzekąska do przemyśleniaPrzekąska do przemyślenia

Przekąska do przemyślenia

Przekąska do przemyślenia
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Przerażają, oburzają, ale przede wszystkim mają edukować. Takie właśnie są plakaty, które kilka tygodni temu pojawiły się na ulicach brytyjskich miast. W rolę nauczyciela stosującego kontrowersyjne metody wcieliła się Brytyjska Fundacja Kardiologiczna (BHF).

Organizacja najpierw przeprowadziła sondaż. Wyniki badania wprawiły w osłupienie wielu specjalistów nauk medycznych. Nie bez podstawy stwierdzono, że respondenci (dzieci w wieku 8–14 lat) nie rozumieją, co jedzą! Impulsem do rozpoczęcia kampanii o charakterze społecznym stał się więc zatrważający stan wiedzy nastolatków na temat spożywanych pokarmów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja